אסטרטגיה מיתוגית

זהו תהליך אשר מאפשר לעסק לא סתם להיות בולט בין שאר מתחריו אלה מבודל בצורה נכונה על פי שיטת אסטרטגיה ייחודית אשר נבנת לכל עסק על פי צרכיו האישיות. 

התהליך הזה כולל: שאלון 

בעזרתו נותן הכוונה מהו המיתוג המתאים לעסק, לימוד על קהל הייעד ופילוח אשר עוזר לנו להתאים את המיתוג לעסק, למידה על מתחרים אשר מפאשר לנו לבדל את העסק כך שיהיה מעל מתחריו. שאלון קצר שכולל שאלות שמאפשרות לדעת מהן החוזקות והחולשות של העסק אשר נותן לנו למעצבים לעצב את המיתוג כך שיבליט את חוזקות של העסק ולטשטש את החולשות.

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן