עיצוב כרטיסי ביקור

כל בעל עסק יודע שהוא צריך כרטיסי ביקור על מנת שיצרו איתו קשר. לא כל בעל עסק יודע שכרטיסי ביקור בעצם זה הדבר הראשון היוצר רושם על הלקוח.
על מנת שהרושם הראשוני יהיה טוב צריך שהכרטיס יהיה לא רק “נוצץ” לעין אלה גם מעוצב נכון. הינה כמה דגשים שתשימו לב אליהם בעת שאתם עובדים על עיצוב כרטיסי הביקור שלכם: 1. שמירה על שוליים וריווח – מאוד חשוב שהפרטים בכרטיס הביקור לא יהיו צמודים לשוליים אחרת הם יחתכו בזמן ההדפסה בבית הדפוס. יצירת מרווח והרחקה מהשוליים יוצרת תחושה נקייה ונעימה בעין שלכם ושל הלקוח. 2. הכיתוב- כמה שפחות פרטים מיותרים על גבי הכרטיס.
אנשים חושבים שיכולים לרשום הרבה ושכדאי להם לרשום המון אך חשוב שהפרטים יהיו ממוקדים. כרטיס ביקור הוא לא פלייר! חשוב שיהיה פרטי קשר ו2 או 3 תחומים בהם אתם עוסקים. גם לא כדאי לרשום את כל התחומי העיסוק שלכם אלה את העיקריים. 3. צבעוניות ועיצוב- מאוד חשוב לשמור על אחידות בין הלוגו לכרטיס ביקור.
שתהיה שפה אחת אשר תדבר את העסק שלכם.
עומס באלמנטים גרפיים או ציורים יוצר תחושה כבדה ולא נעימה אצל הלקוח.
תנסו להשתמש במעט אלמנטים אשר יעבירו את המסר שלכם נכון ומדויק. לגבי הצבעוניות מומלץ שהצבעים יהיו מנוגדים לרקע כדי שיבלטו ולא יתמזגו עם רקע העיצובי של הכרטיס. גודל הכיתוב – בסופו של דבר הפרטים הם אלה שחשובים לא העיצוב הוא הדומיננטי לכן חשוב שהפרטים יהיו נראים ובולטים לעין. אל תרשמו את הפרטים בקטן אך גם אל תגזימו בגודל. בסופו של דבר המינון הנכון בכל דבר ובעיקר בעיצוב הוא חשוב.

לפוסטים נוספים לחצו 

עיצוב כרטיסי ביקור MEGADESIGN
לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן