בידול וייחודיות בעסק MEGADESIGN

מהו ייחודיות של העסק

מה עושה אותכם מיוחדים ?
האם זה השירות? האם המוצר שאתם מעניקים? האם המחיר?
כמה פעמים פנו אליכם הלקוחות ומהר מאוד ראיתם אותם בורחים אל המתחרים מבלי להבין את הייחודיות שאתם יכולים לתת להם?
הרבה פעמים מה שתופס בעיני הלקוח שהעסק ייחודי זה הנראות שלו.
בעבודה על הנראות הרבה פעמים חשוב להבין מה הקהל הייעד שלכם ומה בעצם מבדל אותכם.
ואיך אתם יכולים לדעת מה מבדל אותכם?
הינה כמה שאלות מנחות שיכולות לעזור לכם:
1. מה חוזקות שלכם כעסק?
כלומר מה היתרונות- האם זמינות זאת החוזקה, האם היצירתיות, האם הנתינה שלכם היא חוזקה? , האם הגמישות , האכפיות וסובלנות?.

2. עכשיו שאלה שניה שיכולה לבדל אותכם זה מה הערכים של העסק שלכם? מה חשוב לכם בתור עסק?
חשוב לתת שירות מקצועי ומעולה? , האם חשוב לכם שהדרך שבה אתם נותנים את המוצר תהיה שונה?/ מיוחדת? , האם יש מוצרים נלווים אשר אתם נותנים במתנה לכל לקוח?.

3. מוצר – האם המוצר הוא המצאה ייחודית שלכם? האם היא עונה על פתרון לבעיה הכואבת של הלקוח? ומה הערך המוסף שלה? מה מיוחד בה? האם האריזה? האם הצורה שלה או השימוש בה?.

4. במידה ויש לכם כמה דברים שאתם עושים היתי מציעה לכם לא להתפזר אלה שבתחום שלכם יהיה כמה תתי תחומים. מיקוד הוא שם המשחק ככל שתתמקדו ותתנו פתרון טוב בתת תחום שבחרתם כך זה יבדל אותכם . לא תמיד חייב לעשות הכל לפעמים חשוב לתת את המאמצים הרבים ב3 תתי תחומים ולא ב5.

הסיפור העומד מאחורי העסק חשוב שתעבירו אותו בנראות באלמנטים שאתם משתמשים ,בצבעים, שאנשים יחושו את המסר, את הערך שלכם ושל העסק ככל שתבינו ותעמיקו בתחומכם ומה אתם כאנשי עסקים נותנים כי בסופו של דבר מאחורי כל עסק עומד את/ה אשר הקמת/ה את העסק שלך

לכתבות נוספות מזמינה אתכם לעמוד העסקי שלי 

 

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן